Klantenservice

Waarover heb je een vraag?

Veelgestelde vragen

Bezorgen en plaatsen
U kunt bij ons kiezen voor bezorgservice. Onze bezorgers komen de tafel dan plaatsen op de gewenste plek, mits bereikbaar. De bezorgkosten zijn in NL, BE en DE (NRW) €75,- incl. BTW
Betalingsmogelijkheden

Betaling kan via iDeal in de webshop, daarnaast bieden we ook aan om contant of per pin af te rekenen bij de chauffeur.

Garantie en Klachten

Garantie
Wij geven de 2 jaar wettelijke garantie op al onze producten. Dit geldt voor eventuele fabrieksfouten. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat een consument van een product mag verwachten. Bijvoorbeeld eventuele krasjes op een gepolijst blad vallen onder gebruik van de tafel en is geen fabrieksgarantie. Maar verkleuring van het blad valt wel onder de garantie. Krasjes op het onderstel valt onder gebruik van de tafel, maar het afbladderen van de poedercoating valt onder garantie. Daarnaast bieden wij nog de mogelijkheid om voor 25 jaar garantie te kiezen op onze Dekton keramische tafelbladen en onze Silestone composiet tafelbladen. Hiervoor moet je je wel binnen  6 maanden na ontvangst registreren bij de fabriek. 25 Jaar garantie op Dekton en Silestone

Zodra we het product leveren ga je samen met de bezorger de tafel goed nalopen op mogelijke afwijkingen. Wij proberen er alles aan te doen om transportschade te voorkomen door de producten zelf te bezorgen, maar mocht dit onverhoopt toch gebeuren dan zullen we er alles aan doen om tot een passende oplossing te komen. Indien er bij de bezorger is getekend dat het product in goede orde is ontvangen kunnen wij eventuele transportschade niet meer vergoeden. Het is dus niet mogelijk om eventuele transportschade op een later tijdstip aan ons door te geven.

Controleer daarom altijd bij ontvangst het product. Doe dit voordat je een handtekening achterlaat. Heeft het product transportschade? Maak hier dan foto’s van samen met de bezorger. Neem daarna direct contact met ons op via info@tulmans.nl en wij zullen naar een passende oplossing zoeken.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Stuur bij klachten ons dan een mail met je ordernummer, nauwkeurige omschrijving en indien nodig fotomateriaal. Binnen 2 werkdagen zullen wij je claim in behandeling nemen en zullen wij je zo spoedig mogelijk informeren over de verdere afhandeling hiervan.

lazy

Direct met de werkplaats

Contact opnemen?

Winkelwagen
Inloggen

Nog geen account?

Winkel
0 Verlanglijst

Aanbiedingen ontvangen?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief en ontvang een kortingscode t.w.v. €25, te besteden vanaf €500.